go to top icon

Βοήθεια

Σε τι εξυπηρετεί η ενότητα "Ο Λογαριασμός μου";

Η ενότητα “Ο Λογαριασμός μου”, επιτρέπει στα μέλη να διαχειριστούν εύκολα όλες τις πληροφορίες σε σχέση με τα προσωπικά τους στοιχεία, τις παραγγελίες τους και το καλάθι τους. Συγκεκριμένα:

1. Διαχείριση προσωπικών στοιχείων

2. Διαχείριση διευθύνσεων

3. Παρακολούθηση εξέλιξης παραγγελίας

4. Ιστορικότητα παραγγελιών

5. Διαχείριση των επιθυμητών προϊόντων

Πως μπορώ να γίνω μέλος;

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορείτε είτε πατώντας την “Σύνδεση” είτε "Ο Λογαριασμός μου" και στη συνέχεια "Δημιουργία ενός Λογαριασμού", συμπληρώνοντας κάποια βασικά στοιχεία σας να γίνεται μέλος. Ώς μέλος έχετε την δυνατότητα να έχετε όλα τα προνόμια της ενότητας “Ο Λογαριασμός μου” καθώς και την αποκλειστικότητα σε μοναδικές προσφορές του πολυκαταστήματος Κατσίφα μόνο για σας. Μετά την επιτυχή εγγραφή σας θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία εγγραφής σας.

Πως μπορώ να καταχωρήσω μια παραγγελία;

Επιλέγοντας το προϊόν που θέλετε, από οποιαδήποτε σελίδα μπορείτε να το βάλετε κατευθείαν στο καλάθι σας, πατώντας "Αγορά", και στην συνέχεια πατώντας “Oλοκλήρωση” στο καλάθι σας να ακολουθήσετε τα απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία και μέσω τηλεφώνου με αποστολή στον χώρο σας ή παραλαβή από το κατάστημα. Καλώντας μας στο 2231030277 ή με fax στο 2231047122 ή με mail στο info@katsifas.gr μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας.

Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Αφού έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας θα σας έρθει email επιβεβαίωσης καταχώρησης με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα του katsifas.gr. Θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα “Ο Λογαριασμός μου”.

Τι πρέπει να κάνω αν λείπει ένα είδος απο την παραγγελία μου;

Στην περίπτωση που λείπει ένα προϊόν από την παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε το ταχύτερο δυνατόν με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο 2231030277 ή με fax στο 2231030277 ή με mail στο info@katsifas.gr για να ενημερωθείτε για την διαδικασία.

Πότε θα παραλάβω;

Από την στιγμή που έχετε καταχωρήσει επιτυχώς την παραγγελία σας και το προϊόν εμφανίζεται ως διαθέσιμο θα παραλάβετε σε 2-3 εργάσιμες. Αν το προϊόν εμφανίζεται κατόπιν παραγγελίας θα παραλάβετε, εφόσον μπορεί να παραγγελθεί από τους προμηθευτές του πολυκαταστήματος Κατσίφας, σε 6-8 εργάσιμες. Σε αυτή την περίπτωση θα σας καλέσουμε από το κέντρο εξυπηρέτησης πελάτων για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παράδοση.

Ποιές ώρες και ημέρες μπορώ να παραλάβω;

Η παραλαβή γίνεται από συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10:00 πμ έως τις 19:00 μμ και Σάββατο από 10:00 πμ έως 17:00 μμ. Αν έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από συγκεκριμένο κατάστημα, θα μπορείτε να την παραλάβετε ώρες και ημέρες εργασίας καταστημάτων σε διάστημα 48 ώρες, από την στιγμή που σας έχουμε ενημερώσουμε ότι είναι έτοιμη. Θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα “Ο Λογαριασμός μου” , “Κατάσταση παραγγελιών”.

Γιατί μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Το πολυκατάστημα Κατσίφας καταβάλει κάθε προσπάθεια για να εκτελέσει το ταχύτερο δυνατόν την παραγγελία σας. Υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει η παραγγελία σας για τους ακόλουθους λόγους:

1. Δεν είναι σωστά όλα τα στοιχεία της διεύθυνσης σας για να μπορέσει να εκτελεστεί.

2. Το προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν έχει απόθεμα και δεν μπορεί να παραγγελθεί από τους προμηθευτές του πολυκαταστήματος.

3. Δεν μπορεί ή δεν έχει ολοκληρωθεί ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει.

4. Δεν έχουμε καταφέρει να επικοινωνήσουμε μαζί σας για διευκρινήσεις σχετικά με την παραγγελία σας.

Πως μπορώ να συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Έχοντας φτάσει στην επιθυμητή λίστα προϊόντων, μπορείτε τσεκάροντας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και πατώντας την επιλογή ¨Σύγκριση¨ να δείτε σε μια σελίδα αναλυτική σύγκριση των προϊόντων. Πατώντας την ¨Αφαίρεση¨ σε κάθε προϊόν θα μπορείτε να μειώσετε την λίστα σύγκρισης και να δείτε αυτά που τελικά είναι ο στόχος σας.

Πως μπορώ να ψάξω για ένα προϊόν;

Η κατηγοριοποιήση των προϊόντων έχει γίνει σε δύο βασικά επίπεδα (κατηγορία και υποκατηγορία) με τέτοιο τρόπο ώστε να βρίσκετε εύκολα αυτό που ψάχνεται. Άλλοι τρόποι είναι:

1. Η χρήση των φίλτρων αναζήτησης στις σελίδες των υποκατηγοριών επίσης μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την αναζήτηση σας.

2. Η γενική αναζήτηση δεξιά των κατηγοριών θα σας φέρει όλες τις επιλογές με βάση τις λέξεις κλειδιά που έχετε εισάγει.

Ποιοί τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής.

1. Πληρωμή και παραλαβή από το κατάστημά μας.

2. Με Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε. Η αντικαταβολή επιβαρύνεται με κόστος 1,60€.

3. Με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή EUROLINE που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα. Στην περίπτωση αυτή, και για δική σας ασφάλεια θα πρέπει να είστε παρόν για την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική κάρτα που κάνατε την παραγγελία και την ταυτότητα σας.

Επίσης στο πολυκατάστημά μας, σας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξετε αν το παραστατικό που θα εκδοθεί για την παραγγελία σας θα είναι απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση Έδρας και επάγγελμα.